Veelgestelde vragen (FAQ)

Het kan voorkomen dat je een vraag hebt over onze webwinkel, je bestelling of andere kwesties. In dat geval ben je waarschijnlijk niet de enige. Op deze pagina vind je veelgestelde vragen die wij meermaals van onze klanten binnenkrijgen.

Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur een e-mail naar info@traveltripper.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

 

Welke betaalmethoden accepteert u?

    Wij maken het jou graag zo gemakkelijk mogelijk om een bestelling bij ons te voltooien. Om te betalen kun je gebruik maken van:

    • iDeal - online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van jouw eigen bank
    • Creditcard - MasterCard, VISA of American Express
    • PayPal - wereldwijd onlinebetaalsysteem dat particulieren en webwinkels gebruiken
    • Bancontact - Belgische klanten kunnen gemakkelijk betalen met de fysieke kaart die gekoppeld is aan tegoed op een Belgische bankrekening
    • ApplePay
    • GooglePay
    • ShopPay

     

    Kan ik mijn bestelling annuleren of mijn adres wijzigen?

    We begrijpen dat je soms van gedachten kunt veranderen over een product. Als je je bestelling wilt annuleren, kun je contact met ons opnemen. Als je je verzendadres moet wijzigen, neem dan onmiddellijk contact met ons op, en we zullen ons best doen om een en ander te wijzigen in ons order-afhandelings-proces. Als de bestelling reeds is verzonden kunnen we het verzendadres niet meer wijzigen.

     

    Ik heb meerdere producten besteld, waarom heb ik er slechts één ontvangen?

    Om logistieke redenen worden producten soms in afzonderlijke pakketten verzonden, zodat ze sneller bij jou bezorgd worden. Dus raak niet in paniek als je niet al je bestelde producten tegelijk ontvangt…ze zijn onderweg!

     

    Waar is mijn bestelling / Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

      Je ontvangt een e-mail wanneer de bestelling wordt verwerkt en naar jou wordt verzonden met het juiste Track & Trace-nummer. Met dit nummer kun je jouw bestelling real-time volgen.

       

      Hoe werkt het retourneren?

      Binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling kun je zonder opgaaf van redenen retourneren met '100% geld terug'-garantie. Meer informatie over ons retourbeleid vind je hier.

       

      Hoe lang duurt verzending gewoonlijk?

        Aankopen die op werkdagen voor 16:00 uur zijn besteld, worden nog diezelfde dag verstuurd. Bestellingen die worden gedaan in het weekend worden op maandag verstuurd. In de meeste gevallen heb je jouw bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen thuis. Je krijgt een e-mailbevestiging met 'Track & Trace'-informatie wanneer jouw bestelling is verzonden. Onze bestellingen worden verzonden met DHL Parcel.